Založ si blog

Moje pracovný kútik

Na rozdiel od mnohých iných ľudí mám to šťastie, že moja práca je pre mne zároveň aj zábavou a vlastne aj koníčkom. Vedľa svojich vlastných zákaziek robím tiež niektoré akcie pre jedno menšie štúdio a zatiaľ väčšinu času pracujem doma vo svojom kútiku, čo má síce svoje výhody v tom, že človek nemusí každé ráno niekam cestovať, na druhú stranu si ale nemôžem pozývať klientov na osobné konzultácie, pretože by som ich jednoducho nemal kam usadiť.

„Organizovaný chaos“, ktorý v mojom izbe panuje, nie je tým úplne najlepším reprezentatívnym prostredím pre rokovania so zákazníkom, takže to väčšinou riešim schôdzkami vo svojej obľúbenej reštaurácii.

Preto som sa rozhodol prenajať si od kamaráta za slušné peniaze menšia miestnosť, kde si môžem zariadiť kanceláriu, za ktorú sa nebudem hanbiť, a ktorá bude vyzerať tak, aby bolo hneď každému jasné, že v nej pracuje kreatívny človek tvoriaci pekné a zaujímavé veci. S úpravami začnem ako sa hovorí pekne od podlahy. Na staré škaredé linoleum natiahnem záťažový koberec v tmavo červenej farbe, steny vymaľujte na žlto a rozvesíme po nich zväčšenej obrázky niektorých svojich návrhov a výtvorov, chýbat nemůžu ani retro svietidlo od deda.

V čom však už mám jasno, to je nábytok. Pretože v kancelárii nie je až tak veľa miesta, zvolil som pre seba rohový písací stôl s vysúvacou doskou na klávesnicu niečo ako http://www.mt-nabytok.sk/rohovy-pisaci-stol-justin/. Od podobného nábytku očakávam, že je vyrobený z poctivého borovicového dreva a nie z nejakých drevotrieskových náhradiek. Vybral som si svetlý odtieň morenia jelša, ktorý bude výborne ladiť s celkovým priestorom. Ku kvalitnému stolu patrí tiež solídne posedenie, a musím povedať, že som pri jeho výbere bol prekvapený, koľko kancelárskych stoličiek najrôznejších tvarov, farieb a prevedenie je na trhu k zohnaniu .

Takže svoje pracovisko by som mal hotové , teraz ešte zostáva niekam usadiť hostí. Vďaka svojmu originálnemu tvaru ma na prvý pohľad zaujal konferenčný stolík, ktorý dokonca môžem mať v rovnakom odtieni ako písací stôl, čo je výborné z pohľadu celkového dojmu miestnosti. Pod stolík položím ešte pestrofarebný koberček, ktorý mi kedysi priviezli známi z cesty po orientu, ale dnes bohužiaľ leží zmotaný doma v komore . V kancelárii tak znova nájde uplatnenie a ešte tam bude robiť veľkú parádu. Ako už som sa zmienil, priestor na tancovanie v kancelárii mať nebudem, preto je zbytočné robiť nejakú objemnú sedačku, radšej namiesto nej kúpim dve klasická kreslá  vo farbe podobnej koberci, čo pre moje občasné návštevy bude úplne postačovať .

Ostáva doplniť kancelária nejakou vhodnou skriňu. Nie som priaznivcom veľkého papierovania a odobne ako pri výbere ostatného nábytku sme aj v tomto prípade dbal na t , aby bola skriňa predovšetkým praktická a tiež celá drevená. Preto som si vybral…, v rovnakom farebnom prevedení ako predchádzajúce kúsky, takže spoločne budú budiť dojem, akoby všetky pochádzali z jednej kolekcie .

Počítam, že počas jedného mesiaca by som mohol mať svoju novú kanceláriu pripravenú a začnem v nej „úradovať“ . K dokonalosti už len zostáva , aby som mal aj ďalej dostatok klientov, keď už budem pracovať v takom príjemnom a inšpiratívnom prostredí 🙂

Čierna a biela

24.02.2014

Aj keď niekto môže namietať, že strohá kombinácia čiernej a bielej farby patrí tak maximálne na kachličkovou podlahu verejných záchodov, ja si to až tak nemyslím. Medzi týmito dvomi protipólmi sa totiž dá aj výborne bývať. Je však potrebné oba starostlivo a citlivo zladiť. Potom môžu byť aj tieto farby zdrojom dobrej nálady a príjemnej atmosféry, ako som mal [...]

Nie je knižnica ako knižnica

05.02.2014

Myslím si, že mám oproti väčšine ostatných ľudí výhodu v tom, že moja práca je pre mňa zároveň aj koníčkom. Už od detských rokov ma bavili zaujímavé a pekné veci a akosi prirodzene som sa potom dal na štúdium dizajnu a architektúry. Svojich znalostí a skúseností sa teraz snažím využívať pri cestách po slovenskom aj za hranicami a vždy som rád, keď ma niekde [...]

Život so žalúdkom na vode

03.01.2014

Ak si myslíte, že v nasledujúcom texte nájdete spoveď notorického alkoholika, ktorý má kvôli svojej celoživotnej záľube žalúdok neustále “ na vode“, teda poriadne rozhojdaný, ste veľa vedľa. Na vode sa síce budem pohybovať, ale spoločne so žalúdkom sa tam ocitnú aj všetky ostatné moje orgány a nielen tie. Tento príspevok je totiž venovaný životu na [...]

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

designlucky

Nielen dalšia stránka na Pravdě :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11153x
Priemerná čítanosť článkov: 1859x

Autor blogu

Kategórie